CehennemDölü 1/5

Daha önce Van Helsing serisinden "Van Helsing AmunRa'nın Mumyasına Karşı" isimli çizgiromanı paylaşmıştım. Grimm evreni olarak tabir edilen Zenescope tarafından yayınlanan bu çizgiromanlar sıradışı konu ve çizgileri ile çizgiroman severlere değişik bir tad veriyor, ya da en azından ben öyle düşünüyorum.

VehennemDölü ya da Cehennem Çocuğu adlı bu kahraman da isim bulma konusunda bir kararsızlık yaşadım. İlk sayının ilk kapağında ve sonrakilerin içi kapağında CehennemÇocuğu olarak geçecek ama daha iyi tanımlayan ismin CehnnemDölü şeklinde olması gerektiğini düşünerek bundan sonra o isile devam eder. Bir vampiden bahsettiğimize ve bu vampirin de babası mitolojideki Hades, yeraltı tanrısı olduğuna göre çocuğu tabiri yerine dölü tabiri daha iyi giden bir isim olsa gerek.

Gelelim konusuna: Geçmişte Vlad isimli birine aşık olan Hades'in Kızı Angelica Vladın kaybından dolayı babasını suçlmakatadır. Lisesl van Hesing ise bu arada Hades'in kız arkadaşıdır. Onun binlerce yıl öncesinden gelen bu pişmanlığını da bildiği için Hades2in kızı Angelica'yı Marian isimli cadı arkdaşının yardımıyla hayata döndürmeye çalışırlar ama işler istedikleri gitmez.  devamı kitaplarımızda, yazdık okuyun efendim.

CehennemDölü 1/5

Yorumlar

  1. Hocam ikinci bölüm linkini bulamadim ellerinize saglik bu arada.

    YanıtlaSil
  2. Yine ilginç ve bilinmedik bir eserle karşılıyorsunuz bizleri emekleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar