CehennemÇocuğu

 
CehenemÇocuğu Pek Yakında
Daha önce Van Helsing çevirisi paylaşmıştım. Bu yayınevinin çizgiromanlarını seviyorum. Van Helsing'de eski korku dergilerinde yayınlanmış Vampirella ile birlikte vampirlere karşı mücadele eden yaşlı bir adamdı. Yanılmıyorsam çizeri Jose Gonzales'ti ve muteşem bir tarza sahipti. Benim çevirdiğim van Helsing'de ise kahraman o van Helsing'in kızı Liesel. Çizimler yine çok güzel, eski klasik siyah beyaz tonlamalı idi, bu renkli. Yakında çevirini sunacağım ÇehennemÇocuğu ya da belki de CehennemDölü olarak çevirsem daha doğru olur, orta seviye bir çizime sahip ama konu ilginç. Aslında konu bir köken açıklam macerası gibi. CehennemDölü adını vermişler çünkü burda anlatılan Angelica. Hades'in kızı. Hades kim mi, Liesel'in erkek arkadaşı, Eski Yunan'ın cehennemden sorumlu bakanı. O yüzden ismi de yulardaki iki isimden biri zaten. Konudan çok fazla bahsetmek istemiyorum, sürprizi kaçmasın. Ama yakında paylaşmaya başlayacağım. Çevirinin hepsini bitirmeden genelde paylaşmadığım için, bunu da şimdi paylaşmıyorum ama çevirinin bitmesine iki sayı kaldı.
Yakında diyerek şimdilik bu kadar.

Yorumlar

  1. Üstat yine harika bir seri yakalamışsın, eline sağlık, başarılar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar