Zombie Simon Garth


Zombie Simon Garth 2008

Bu sayfalarda Conan ve Red Sonya'yı hariç tutarsak-Gerçi nası hariç tutayım sayfaların yüzde yetmişi bu kahramanların maceralarından oluşuyor- genelde ana akım dışında kalan türlerden çeviri yapıyorum. Zombiler Teve dizisi olarak oldukça popüler ama ÇR olarak o derece değil. Bu sefer nispeten daha fazla takipçisi olmasını beklediğim bir seriyi çeviriyorum.

Uzun süre zombi hikayelerine ulaşmamaya çalıştım ama bu salgın beni de yakaladı ve bir zombi hikayesi çevirmek durumunda kaldım. Bu salgına yakalanmam mazideki bir zombi enfeksiyonunundan tam bağışık bir şekilde kurtulamam neden oldu. Korku dergilerindeki siyah beyaz, aslında gri tonlamalı zombinin bu kitapta da olması beni kitabı çevirmeye ikna etti. Toplam dört sayıdan oluşan bir seri. Kitabın kahramanı Simon Garht ki, kendisi bir zombi olur, hiç konuşmuyor. Kitabın kadın kahramanı ki, bu kişi bir çingene, eski kitapda da aynıydı. Hikaye kısmen basma kalıp ama hangi zombi hikayesi basma kalıp değil ki?

Çarşamba günü bayilerde, yani bu sayfalarda.  Takipte kalın.

Yorumlar

  1. Sabırsızlıkla beklemekteyim şimdiden kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Yine harika bir seri, hevesle beklemekteyim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar