Athena Voltair 1/3

Voltair ailesini sadece elinde tüyden denemelerini yazan beyaz sakallı monsenyör  Voltair'den oluştuğunu sanıyorsanız siz güzel bir haberim var. Çok da güzel bir torunu var. Aralarında yüzyıllar var ama bu Fransız düşünürün bir kız torunu olduğunu düşünmek heyecan verici. Ama bizim kahramanın denemeci Voltair ile bir ilgisi var mı bu kitapta açıklanmış bir durum değil. Maceralara bakarsak İndiana Jones ve Doktor Savage maceralarını andırıyor, zira gizem ve naziler hikayelerin temel ögelerini oluşturuyor. Bakalım beğenecek misiniz?


Bloga katkı vermek için reklamları tıklayabilir ya da adfly linkine tıklayıp reklamı görebilirsiniz. Ya da çizgiromanı seviyorum ve basılı okumayı seviyorum derseniz bu kitabı basılı halde de alabilirsiniz.

Basılı satış linki
Satış

Reklamlı Link








Reklamsız Link
Sayı 1

Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık. İlk fırsatta okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıtım yazısında Voltair'i gözümün önüne denemeci Montaigne olarak getirip öyle yazmışım. Eğlencelik bir çizgiroman, ben çiziminde ve tarzında Doktor Savage tadı aldım. Kısa olması da cabası, kolayca okunur, topu topu üç sayı. İyi okumalar Sinan Bey.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar