Doktor Savage Ateş Çemberi 1/4 Türkçe


Doktor Savage çizgi romanın sanırım Türkçe'ye çevrilmiş ilk sayısı bunlar olacak. Elbette unutulmuş dergilerin arasında kaybolmuş dolgu sayfalar bunun dışında, ama ben hiç rastlamadım. Doktor Savage daha önceki yazımda da belirttiğim gibi Demir Adam Tony Stark'ı andırıyor ama fiziksel güçleri açısından düşünürsek zırhı olmayan Tony Stark'tan daha güçlü. Her daim göbeğine kadar açık gömleği ile biraz bıçkın delikanlı imajı verse de aslı beyefendi biri. Gerçi modern yorumunda göbeğe kadar açık gömleğe yer verilmiyor, sanırım  itici okuyucuya itici geleceğini düşünmüşlerdir.

Amelia Earhart, pasifikte  Dünya'yı uçakla tur atmak için çıktığı yolculukta kaybolan kadın pilotun  kaybolması Doktor Savage'ın hem takım arkadaşı hem de kuzeni Patricia Savage'ı çok üzmüştür. Amelia Earhart bütün aramalara karşın bulunamamış olsa da Patricia (Pat) Doktor Savage'ın onu aramasını istemektedir. Doktor ise onun kaybını kabullenmesi, belki öğreneceği gerçeğin mevcut durumdan daha bile üzüntü verici olabileceğini söylemektedir. Başkan Roosvelt Palmira Adasındaki üssün yakınında ortaya çıkan volkanın oluşturduğu tahribatı ve gerçeği araştırması için Savage'dan yardım isteyince Amelia'nın kaybolduğu yere yakın olan görev yerinden dolayı Pat2in isteğini kabul eder ve görev bittikten sonra o bölgeyi bir de kendisinin araştıracağını söyler. Ama olaylar öyle bir gelişir ki birbirinden aytı gibi görünen bu olayların aslında sebebi aynıdır. Bunu da çizgiromanı okuyunca göreceğiz. İyi okumalar!
Link 
Doktor Savage Ateş Çemberi 1/4 

Yorumlar

  1. Değerli arkadaşım, bir blog sayfan olduğunu bilmiyordum. Öğrendiğim iyi oldu. En azından ben de FM'de değerli çalışmalarını paylaştığımda blog linkini verebileceğim artık. Zamanla burasının da canlanacağından eminim, zira çok kaliteli çalışmalara imza atıyorsun. Tekrar hayırlı olsun, sevgiler ve saygılar....Cem Ertaş (SenSei)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden de bu sayfa vardı ama hiç çeviri yayınlamamış ve uzun süre de boşlamıştım. Güzel temennilerin için teşekkür ederim. Üstad Sensesi.

      Sil
  2. Facebooktaki gönderi sayesinde haberdar olduğum kahramanın önceki maceralarınıda okuyayım dedim, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar