Joe Golem Sıçan Avcısı 1

Bir dedektif hikayesi gibi dursa da bu bir gizem hikayesi. Ben çizgilerini ve atmosferini beğendiğim için çevirmiştim. Çevireli de epey bir zaman oldu. Kapak çizimleri de bir dönemim Mike Hamer gibi dedektif romanlarındaki kapak çizimlerine benziyor ve bence çok hoş renklendirmeleri var.

Kısaca Joe Golem'den bahsedersek: Joe Golem  New York şehrinden gizemli olaylarla ilgilenen bir dedektif gibi görünse de aslında dedektif değildir. Sürprizbozan olmasın diye daha fazla ayrıntıya girmiyorum. Bu seriden başka çevirilerim de oldu ama diğer ciltleri ne zaman yayınlarım bilmiyorum. Bu ciltte de zaten ufak ufak geri plan bilgileri veriliyor. Seversiniz diye bekliyorum.



Sayı 1







Sayı 1

Yorumlar

  1. Çok güzel bir seri,elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. nefis bir seri, devamı gelecek mi yoksa 5inci sayıda bırakacakmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hen]z conjuroru çevirmedim. Ama devamı gelebilir ama tarihini bilemeyeceğim.

      Sil
  4. Emekleriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar