Conan Kara Kıyıların Kraliçesi Frankofon


Cumhuriyet!
29 Ekim. Her Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı için ayrıcalıklı ve ayrı, müstesna anlamı olan bir gün.

Bu ayrıcalıklı günde ben de siz çizgiromanseverlere bir hediye vermek istedim. Conan'ı hepimiz severiz ve azımsanamaycak kadar çok sayıda hayran kitlesi olduğunu da düşünüyorum. Çevirisini yaptığım çizgiromanların içinde en fazla takipçisi olan da Conan'dır desem yanılmış olmam sanırım.Böyle anlamlı bir günde sevgili takipçilere bir hediye vermem gerekse sanırım en iyi seçim Conan olurdu. Ben de öyle yaptım.

Paylaşmak benden okumak conanseverlerden.

Not: İnstagram kullananlar bir el atsalar da benim değil ama bir tanıdığımın idare ettiği instagram sayfasını takip eden sayısını en azından beşyüze ulaştırsak? Çok şey mi istemiş olurum? Takibe alanlara şimdiden teşekkür ederim.

Not2: Red Sonya 17'yi de uygun bir zamanda paylaşacağım.

https://www.instagram.com/ekencizcizgisi/



Conan Kara Kıyıların Kraliçesi (frankofon)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar