Cona'ın Çağı BELIT!


Conan'ın Çağı Belit
Conan'ın unutamadığı Shemli kadın Belit, Conan'ın Marvel'e dönmesiyle birlikte kendi beş sayılık serisine kavuştu. Henüz ben iki sayısını okudum. Tüm sayıları çıktı ve seri tamamlandı. Bir mani olmaz ise bu seriyi de Türkçe olarak okuyabileceksiniz.
Belit'in geçmişi Conan Barbarian serisinde anlatıldığından farklı başladı. Şu an bir korsanın kızı olduğunu biliyoruz. Sonunda sürpriz var mı bilmiyorum. çünkü ilk seride Belit aslında bir kralın kızıydı. Burda ise bir korsan amiralin kızı.
Çizgiler; Evet ne yazık ki alıştığımızdan farklı ama bence kötü değil. Renklendirme de belli bir standardın üzerinde. Esprili bir dil var ama ben bunu Türkçeye aktarabildim mi ya da aktarabilecek miyim, açıkçası emin değilim.

Sonuçta Conan Külliyatı'na bir damla daha katkı. Umarım beğenirsiniz. Ya bayramda ilk sayı gelecek ya da bu haftayı pas geçip öbür hafta başlayacağım. Yine bir mani olmaz ise düzenli ve haftalık bir sayı gelecek

Yorumlar

Popüler Yayınlar