Magic Order Sayı 1

Magic Order iyi büyücüler ve bu iyi büyücülerden ayrılıp kötü tarafa geçen büyücüler arasındaki mücadeleye odaklanan sonu gayet sürprizli, içinde evladını kaybeden bir baba ve onun acıları ve bir de bir kitap var. Bu kitap üstün güçlere sahip olmak isteyenlerin hedefindedir. Babasında bulunduğu için bu kitabın kendinin olmasını, kendisine miras kalması gerekir diyen kötü bir büyücü var.

İyi büyücülere tek tek suikast düzenlenmektedir. Nihai hedef iyi büyülerin lideridir. Okuyoruz efendim.

Bloga katkı için adflylı linkte indirebilirsiniz. Bir süre sonra açık mediafire linki silinecek, adflylı olan kalacak. Verdiğim rahatsızlıktan dolayı şimdiden özür dilerim.


Sayı 1












Yorumlar

  1. Merhaba. Yıllardır "amatör" çeviri ve balonlama çalışmalarını takip ederim fakat blogunuzu tesadüfen fark ettim. Öncelikle tüm paylaşımlarınız ve emeğiniz için çok teşekkür ederim. Bir şey dikkatimi çekti, en eski sayfalardan güncele gelirken çözünürlük kalitesi olarak düşürülmüş. Conquests'e gelince rahatsız edici boyuta ulaşmış ki o noktada, belki bu çizgi romanları aynı zamanda basılı olarak sattığınız için, dijital (ücretsiz) paylaşımlarınızda "kasıtlı olarak" çözünürlüğü düşürdüğünüzü fark ettim. Bu yeni seride ise çözünürlüğü düşürmek bir yana resim kalitesini bozmuşsunuz. Bunu ifade etmek zor ama sanki dijitalden A4 kağıda çıktı alınıp tekrar taramışçasına bozmuşsunuz. Bunun okumanın tüm keyfini kaçırdığını ve yaptığınız işin (karşılıksız paylaşım boyutunda) kalitesini düşürdüğünü bilmenizi isterim. Orjinal çözünürlüğü, boyuttan tasarruf için düşürseniz bile, lütfen resim kalitesini düşürmeyin. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüş için teşekkür ederim. Benim burada paylaştığım sayıları bazılarının basarak sattığını öğrendim. Aslında burada paylaştıklarımı kimin ne yaptığı çok da umurumda olmazdı, eğer benim kendi çevirilerimi basılı olarak sattığıma karşı çıkanların özellikle benim ya da benim gibi çeviri yapanların dosyalarını indirip satanlar olduğunu hissettiğim için kaliteyi düşürdüğüm doğrudur. Eğer bu şekilde satışı yapacaklarsa onlar da en azından yeniden balonlama zahmetine girsinler istediğim için bu şekilde paylaşıyorum. Burada okuyucuya paylaşım yapıyorum onların okuma keyfini bozmak istemem. Ben okunamaz şekilde olmamasına özellikle dikkat ediyorum. Kontrol ederek yükleme yapıyorum, eğer okunamaz durumda olduğunu düşündüğünüz sayfa varsa bildirin en azından onu düzeltirim. Okunamaz değil ama basılamaz olmasına dikkat ettiğim ise doğrudur ve bunun sebebini de yukarıda izah ettim. Umarım bundan sonrakiler okuma keyfinizi bozmayacak şekilde olur. Ancak bu sayıları halihazırda zaten çevirdim ve yükledim bile, her hafta bir sayı olarak yayınlanacak. Artık diğer çevirilerde bir miktar daha iyileştirme yaparım. Yeni bir ziyaretçi olduğunuz için eski paylaşımlarıma göz atabilirsiniz, onlar aslı ne ise o şekilde paylaşılmıştır. Son üç serinin çevirisi ancak bu son çeviriler gibi paylaşıldı.

      Umarım takip eder ve memnun kalırsınız, ilginiz için teşekkür ederim.

      Sil
    2. adfly linkleri linklere yönlendirmiyor...

      Sil
  2. böyle güzel çizgi romanları bize ücretsiz ve bu kadar kolay erişebileceğimiz şekilde ulaştırdığınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar